torsdag 31 januari 2013

Hemma igen

En vecka i fjällen går fruktansvärt fort visst. Vi har haft en underbar vecka med sol och vindstilla på toppen och det har inte hänt oss så ofta direkt. Så lätt det gick att åka nu när man blivit lite mindre. Fantastiskt och helt ofattbart hur bra viktresan gått. Ångrar inte en sekund. Jag har fått ett nytt liv helt enkelt och nya fina skidkläder som hela tiden hägrat i horisonten. Tjo.



Jag får bjuda på en LO  osså tycker jag, det är ju en scrapblogg jag har. Denna gjorde jag innan vi åkte och jag fick använt lite gamla papper från Sassa Fras.

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen, ser fantastiskt härligt ut i backen:)Jag är så glad för din skull och du har varit så duktig!Är det inte dax för lite scrap snart, kliar lite i kroppen? Kram P.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder du valde till slut :)Och vilket fint foto att scrappa. Vi ses snart !

    SvaraRadera

  3. Mina älsklingar.....Alla ser att det är alice, men att det är olika hästar på fotot(mor och son)
    Syrran

    SvaraRadera