söndag 29 januari 2012

Karin och Hasse

är Sälens absolut finaste backar. Gömda i natursnö inne i skogen och med sin böljande väg ner mot liften är det sällan man "möter" någon. Passar mig utmärkt eftersom jag inte har så stor fallenhet för skidåkning egentligen, men det är ju sååå kuul.

LOen har jag gjort åt Engströms och jag bloggar den även där idag. Istället för mönsterpapper använde jag pistkartan och har markerat var backarna är. Mest en kul grej eftersom pistkartan förmodligen inte är syrafri men jag är inte så noga på det nu. Det var värre förr, då vågade man aldrig använda något om man inte var 100 på att det var syrafritt. Men våga släpp loss lite ibland för det är himla roligt. Ska man spara något för en lång tid framåt ska man nog köra syrafritt för att vara på den säkra sidan.

Kan oxå avslöja att jag har något himla roligt på G men ni får hålla er lite till. Hihihi vad jag är elak.

 Nu ska jag bege mig till Helsingborg för månadens scrapträff på Scraproom. Så kul att träffa vänner man har fått genom scrapbookingen. Skoj skoj.

1 kommentar:

  1. den här var ju rolig med kartan, påhittig du är, avis att du varit i helsingborg o scrabat, men snart så är det min (vår) tur, ska bli roligt.
    o jag vet vad som är på G, hihi

    SvaraRadera